Christelijke babywebshop | Maat 50 t/m 92 | Verzendkosten: €2,95

Verzending, ruilen & retournering

Levertijden
De producten van BabyGear zijn handgemaakt, daardoor niet altijd voorradig, waardoor de levering iets langer kan duren. Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen worden binnen 5-10 werkdagen geleverd. Uiteraard wordt dit op tijd gecommuniceerd. Bij sommige producten is er een andere levertijd. Op de productpagina wordt de aangepaste levertijd vermeldt.

Verzendkosten
De vermelde verkoopprijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€2,95 voor bestellingen in Nederland.
€6,95 voor bestellingen in België en andere Europese landen.

Ruilen
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Stuur een mailtje naar info@babygear.nl. Wij zullen de verzendkosten vergoeden.

Retournering
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen naar BabyGear. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd binnen 7 werkdagen. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €4,95 of €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@babygear.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, als het product in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.